آموزش ساخت وبلاگ در blog.ir

ساخت وبلاگ

پس از ورود به صفحه اصلی بلاگ روی کلیک کنید. با کلیک کردن روی این کلید به صفحه ذیل منتقل خواهید شد:

 

 

پس از تکمیل فرم مذکور برای ساخت وبلاگ روی کلیک کنید.

پس از این مرحله برای شما ایمیلی مشابه تصویر رو به رو که حاوی کد تایید ثبت نام برای ساخت وبلاگ است ارسال می گردد که با کلیک کردن بر روی لینک آن به صفحه اول حساب کاربری خود در بیان منتقل می شوید.

 

با کلیک کردن بر روی بلاگ به صفحه ثبت وبلاگ جدید ارجاع داده خواهید شد.

در این حالت بصورت خودکار به صفحه مشخصات اولیه برای ایجاد وبلاگ جدید ارجاع داده می شوید.

 

 

آدرس: در این قسمت باید آدرس وبلاگ جدید خود را درج کنید

توجه داشته باشید: آدرس وبلاگ شما در آینده قابل تغییر خواهد بود اما تغییر آن از امتیاز شما در موتور های جستجو خواهد کاست.

نکته: در نام وبلاگ نمیتوانید از حروف فارسی و یا علامات ؟+-=|\/@":#$%^!~*() استفاده کنید.

 

عنوان: کلمه ای که شما در این کادر درج می کنید بعنوان عنوان وبلاگ جدید شما در بالای همه صفحات به نمایش در خواهد آمد و همیشه قابل تغییر خواهد بود.

 

توضیح مختصر: آنچه در کادر توضیح مختصر درج می کنید همیشه ذیل عنوان وبلاگ شما در وبلاگ نمایش داده می شود و می تواند شامل هر عبارتی که شما بخواهید در تمام صفحات وبلاگ نمایش داده شود؛ می شود و حتما لازم نیست توضیحی درباره وبلاگ باشد.

 

توضیح: توضیح نیز در تمام صفحات وبلاگ شما قابل رویت است. در این کادر هر چیزی را می توانید درج کنید و تفاوت آن با توضیح مختصر اولا در نحوه نمایش آن و ثانیا در تعداد کاراکتر مجاز آن است. این بخش نیز همیشه قابل تغییر بوده و نمایش و عدم نمایش آن نیز از قسمت تنظیمات ساده بلاگ قابل تغییر است.

 

پس از تکمیل موارد مورد و ذخیره کردن آن وبلاگ شما در سیستم ثبت می شود و به مرکز مدیریت وبلاگ جدید خود منتقل می شوید. پس از آن از منوی وبلاگ بر روی عنوان "انتشار" کلیک کنید و گزینه ارسال مطلب جدید را انتخاب نمایید.

 

* کلمات کلیدی مرتبط: وبلاگ ،  بلاگ ، ساخت وبلاگ ، ساختن وبلاگ ، ایجاد وبلاگ ، وبلاگ حرفه ای ، وبلاگ پیشرفته، وبلاگ متخصصان ، بلاگ حرفه ای ، بلاگ پیشرفته ، وبلاگ رایگان ، ایجاد کردن وبلاگ ، ایجاد بلاگ ، ساخت بلاگ ، ساختن بلاگ ، ذمخلبش ، ذمخل ، shoj ، fgh' ، u;s ، hd[hn ، راهنمای ساخت وبلاگ ، راهنمای ایجاد وبلاگ ،  آموزش ساخت وبلاگ ، آموزش ایجاد وبلاگ ، ثبت نام وبلاگ ، ثبتنام وبلاگ ،  نحوه ساخت وبلاگ ، نحوه ی ساخت وبلاگ ، روش ساخت وبلاگ ، راهنمای ساخت وبلاگ ، وبلاگ جدید ، إیجاد وبلاگ ، راهنمای وبلاگ ، وبلاگ جدید

* لینک های مرتبط: نحوه ایجاد مطلب جدید    راهنمای مرکز مدیریت    ویرایش مشخصات اولیه

پرواز اندیشه در فضای مجازی
Blog.ir کلیه حقوق برای شرکت بیان محفوظ می باشد